Varför är det så viktigt med finesser på en mus?

Jag har lust att bara dra långt bort, glömma allt som har med skolan och bekymmer att göra. Men tyvärr har jag varken pengar eller tid till det. Även om jag vet att en liten semester inte skulle skada. Få tillbaka motivationen och känslan att ''jag klarar det här''. Den här veckan har varit allt annat än bra, jag gråter för ingenting, alla hormoner är åt helvete, jag kan lika gärna sitta och se en barnfilm och bara börja gråta. Helvete, jag hatar och vara född som tjej! Fan vad enkelt det hade varit om man var kille, oyeah. Ska fan sluta med p-piller, för det blir bara åt helvete med allt. Det kan ju inte vara meningen att det ska vara så liksom. P-stav nästa!

Och sedan till en annan historia: Kristofer har skaffat sig en ny mus till datorn, därför har det tagit mig flera mer minuter att skriva det här inlägget än vad det brukar. Den är helt miffo, ja jag förstår inte riktigt finessen med detta. Varför kan man inte köpa en vanlig helt hederlig mus? En massa finesser hit och dit.. Ääh så jobbigt och lära om hjärnan med detta, jag som är van en vanlig mus, nu ska jag sitta och försöka fingra på kulan för att få pilen dit jag vill, men ååh! Tar flera år om man ska markera något med ''fetstil'' i texten, tre minuter tar det! Nänänä, aldrig något för mig. Jag har inget tålamod för sånt hära ! Ni får se en bild sedan. Nu måste jag kuta till Körslaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0