Hey, låt Blondinbella åka ut ikväll..

Jag har ångest och då menar jag stor ångest.. Jag fattar inte hur jag kunnat vara så jävla dum och komma så långt bak i alla ämnen. Jag har i stort sett inte gjort någonting.. Det kommer aldrig mer att hända! Kan inte fortsätta som jag gjort för då kommer jag inte att få några slutbetyg. Men det var antagligen MENINGEN att jag skulle vara skoltrött så här sista året. Jag vet att jag kommer att ångra mig som fan om några år, att jag inte pluggade mer osv, men det är för sent att tänka på det nu. Får i alla fall fullständiga betyg, var hos Syv idag och pratade med henne. -250 poäng får man ha om man ska kunna söka in på högskola!

Nu ska jag ta mig ett varmt och skönt bad innan Let's Dance börjar. Måste ju se ikväll och rösta som fan på någon av deltagarna så att Blondinbella åker ut redan ikväll! Fööör, jag lovar, vinner hon då kommer jag spy. Så snälla låt inte den där uppblåsta lilla rikemansflickan vinna, rösta på tex Hasse Aro eller Kitty !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0