Tillbaka till verkligheten


Ja då var man äntligen på den mögeldrabbade skolan då. Eller ja, äntligen och äntligen det kan man väl egentligen inte säga.. Men men. Nu har jag i alla fall lämnat in en uppgift som jag väntat med alldeles för länge. Dock blev det inga animeringar eftersom det inte går att få till, därför har det också dröjt!

Idag händer väl inte så mycket mer. Skola till fyra ungefär tror jag, därefter kanske man ska och handla något på ICA eller på stan. Skulle behöva köpa nya lösnaglar som man gör själv. Eftersom jag inte hann göra riktiga lösnaglar när jag var i Luleå sist.. Men ska göra det före studenten istället.. Då kanske någon snäll person kan bjuda mig på det :]

Nej om man ska börja med turismarbetet som ska vara inlämnat typ idag..
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0