Ni måste se The Hills !


Idag händer det inte mycket, blir att ta det så lungt som möjligt. Snart ska vi åka och handla allt som vi ska ha när vi ska baka. Jag ska göra morotskaka och kladdkaka till Kristofers kalas och han själv ska göra marängtårta. Gud så gott det ska bli, jag längtar redan! Däremot så har vi ju inte kalas förens imorgon, så vi får ju inte äta fikat redan idag, illa!


Har ni missat serien The Hills? Om ni har gjort det så ger jag verkligen det som tips att se den serien. Jag tycker den är jättebra, fast dock lite uttjatad ibland, mycket bråk osv, det kan man göra att man tröttnar på den. Men i alla fall Klicka på den här länken och se serien! det som är så bra är ju att dom flesta avsnitten (vet ej om det är alla) finns att se över internet. Jag hatar och kolla på tv när det är en massa reklam och allt, men det är det ju inte här, perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0