Godmorgon!

Godmorgon allihopa!

Shit vad pigg jag är idag, det är nog ett mirakel, jag är ju jämnt så trött.. Men man börjar väl bli rätt utvilad och lat just nu när man varit ledig i två veckor. En halv vecka kvar nu bara sedan är det dags för vårterminen.. Usch, hjälp! Känns som om det kommer bli en jobbig termin med mycket prov och inlämningar.. Ååh jag får ångest bara jag tänker på det!

Idag händer det nog inte så mycket, ska dra till stan och ta en fika med Josefine och självklart blir det väl att kolla på en massa snygga kläder också.. Tänk er om åtta veckor får Josefine en liten bebis, tänk vad fort nio månader har gått! Jag tror det blir en liten flicka med lockigt hår, det tror alla utan Josefine själv, åååååh vad roligt med en bebis i släkten :D
Nu är det bara jag som har oskaffat barn ;)
Men det är ju ett tag dit..

I alla fall så tror jag att jag ska åka till mamma imorgon, se hur det är med Elisabeth och umågs med mamma innan hon börjar jobba på tisdag! Känns som en bra idé, då blir hon nog glad att jag kommer. Även om det är hur jobbigt som helst att åka buss jämnt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0