Tänk vad åren går fort !

Så var det äntligen år 2009, tänk vad åren går fort egentligen. Nu är det ju bara ungefär 1 och ett fjärdedelsår eller nått tills man fyller 20, jag hade inte tänkt bli så gammal så fort.. Då går ju allt bara utförs.. Jag skulle gärna stanna vid 18, det är ju typ de bästa.

I år tar man ju studenten om cirka 6 månader, inte riktigt men nästan i alla fall. Vi har ju en massa lov nu på vårterminen.. Det brukar vara rätt skönt, för då hinner man alltid plugga ikapp det man missat.. Jag har en jvla ångest för att börja skolan, känns som om jag ligger bak i många ämnen skit mycket.. Har inte alls haft någon ork till skolan det här året, men jag gör i alla fall alltid mitt bästa även om jag nu borde plugga mer till prov osv.  Känns som om den här terminen kommer bli fett jobbig.. Allting ska lämnas in osv, nationella prov i Svenska B, Usch egentligen !

Undrar vad man gör efter studenten, om det kommer att finnas något jobb eller inte.. Tänk vad konstigt det kommer bli att inte gå skola, för när man går skola har man ju ett strikt schema som följs. Det har man ju inte om man går hemma.. På skolan så träffar man kompisar osv, men sedan träffar vi nog inte varandra så mycket mer.. Det kommer bli så konstigt att inte gå upp klockan 8 varje morgon, äta lunch på skolan och ha lektioner tills man är hemma klockan 16-17 någon gång.. Jag hoppas jag får jobb så snart som möjligt.. 

I april ska jag i alla fall försöka att åka till Stockholm, var ju där den tiden förra året med Josefine. Vi hade så trevligt och blommorna blommade. Våren hade redan kommit dit, så i år ska jag verkligen till Stockholm just i April, så att man får känna på våren innan alla andra ! Tänk alla tjejer gick i kortkort och alla killar i shorts, i APRIL !

Nä nu ska jag surfa vidare!
heipa.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0