Studenten, bara 17 veckor kvar ungefär !

Shit vad jag längtar tills studenten! Sitter och lyssnar på Nationalteatern nu och det får mig att tänka på sommaren. Fyfan. Det är ändå inte länge kvar, bara 17 veckor kvar ungefär. Får hoppas att man klarar sluttampen i skolan nu. Förhoppningsvis, men jag har ingen motivation, ingen alls.. Jaja, som tur är har jag fulla betyg från 1:an och 2:an dock inte nu i trean, har lyckats få mitt första IG i Historia A som jag säkert sagt tidigare. Menmen, har man lärare som inte vill hjälpa elever som lär sig saktare än andra så kan man inte göra så mycket mer..

I alla fall så tänker jag bara på klänningen till balen just nu. Nästa helg ska jag nog och pröva en klänning i Älvsbyn (om det hinns med) får hoppas att den är fin och passar perfekt. För det är ju just vad det ska vara, perfekt! Har ju dock ingen att gå med ännu eftersom Marielle inte ska gå men det kanske dyker upp någon frivillig längre fram! Biljetten kostar väl dock typ 600 kronor ungefär per skalle. Så sjukt egentligen.. Men jag kommer ångra mig om jag inte går, det känner jag på mig.

HP3B SHALALALALALALA!

Kommentarer
Postat av: vickan

klart du ska gå på balen!! :) Du får tvinga med Marielle ckså !

2009-01-26 @ 09:20:35
URL: http://vickan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0