Snart är det alla hjärtans dag!

Snart är det alla hjärtans dag! Den 14:e februari, så det är ju ändå ett bra tag kvar, men tiden går så himla fort nuförtiden. Hela julen rann ju bara iväg.. Antar för att det är att man har sparat att göra en massa saker, då går ju allt fort!

I ALLA FALL - GLAD ALLA HJÄRTANS DAG I FÖRSKOTT




Nu är snart palten klar och jag är jättehungrig. Har typ inte ätit någonting idag förutom lite fika nu på morgonen.. Har just duschat så snart ska jag väl börja sminka mig och fixa håret. Kan ju inte se ut hursomhelst när det ska komma hit folk. Har varit osminkad i stort sett en hel vecka nu, känner mig jävligt blek och asful. Men jag ids inte, det där med sminkning har liksom aldrig varit min grej.. Jag tycker om att vara alá naturell! Men imorgon så börjar ju praktiken och då måste man ju fixa sig till 1000 så att man ser lite respektabel ut. Nu ska jag sluta svamla och göra något nyttigt!

tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0