Ska träffa pappa idag!

Idag var jag vaken jättetidigt! Jamen snacka om det, vi åkte från Luleå klockan sju imorse till Manjärv. Snacka om att det verkligen var jobbigt men jag klarade ju det. Mamma fick väcka mig i alla fall och det tog ett tag. . Livet känns lite enklare idag faktiskt.. Mer positivt liksom.

Idag ska jag och hälsa på pappa! Det var skitlänge sedan jag träffade han nu, typ i julas var det sist och det var ju ett bra tag sedan. Han har legat sjuk också men nu var han äntligen på bättringsvägen så han skulle tydligen städa ut alla basilusker ur lägenheten innan jag kom ! Jag längtar. Så ungefär vid klockan tolv åker jag till honom, kuul.

Och i slutet av månaden får jag nog en bärbar dator av mamma. Hon är så less på att jag hela tiden använder hennes dator. För på helgerna får hon ju knappt röra sin egen. Haha! Jag blev så glad när hon sa det imorse, mycket glad! Det gör ju dagen mycket roligare att börja med något positivt.

Nu ska jag göra lite på mitt Turism arbete, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0