Pröva detta !

Vet ni vad jag har börjat med när jag är på praktiken på måndagar - tisdagar? Jo jag har börjat köpa en fruktsmoothie på Waynes. Skitgott kan jag lova. Det är med krossad is, äppeljuice och olika exotiska frukter. Dock tror jag dom har lite olika då och då. Men om ni är sugen på smoothie ta en fruktsmoothie på Waynes nästa gång! Jag lovar, ni ångrar er inte. (dock är det inte så billigt, men dock värt pengarna)



Åhh vad jag vill ha en ny lägenhet! Typ nära stan så att man har nära till skolan och allt. Annelund var typ värsta stället man kunde tänka sig. Men soc låter mig inte få en ny lägenhet. Fyfan, så fort jag får jobb så ska jag skratta dom i ansiktet, dom säger att dom är till för att hjälpa, men vilket jävla bullshit. Det enda dom gör är att klaga på allt. Sochelvete, önskar för allt i världen att jag slipper er snart.  Geek's. Ni är sånna som ser ner på fattiga människor, fyfan på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0