Praktiken är över för veckan !

Då var man tillbaks till skolan igen. Ja herregud, jag råkade snooza lite väl länge imorse, så jag var ungefär tio minuter sen som vanligt.. Menmen, sånt händer, ALLTID om du frågar mig ! Idag har jag lång dag typ till fyra eller något.. Känns jävligt tungt hade hellre vart på praktiken alla dagar i veckan. Det är så himla kul.

I måndags på praktiken hade vi skitmycket folk, eller just på morgonen var det ju stendött! Sedan så sa Lotta typ vid elva halv tolv att hon skulle gå till banken och göra några ärenden osv, så jag var ensam ett tag (vilket inte gör något)  Jag har ju alltid hennes telefonnummer brevid om det nu skulle köra ihop sig totalt och då är hon ju där på en minut typ. I alla fall så kom allt folk när Lotta gick av någon konstig anledning! Helt sjukt. Förstår inte hur jag klarade av det. Men det känns som att jag får ta mycket ansvar och att dom litar på mig när jag får vara ensam ibland. Det är också då som det går så mycket bättre har jag märkt. Då pratar jag verkligen med kunderna! Det gör jag typ aldrig om Lotta eller Kicki är där. Men det känns så konstigt att någon ska betygsätta det jag gör och då känns det inte så motiverande att hjälpa en kund, bara för att man ska bli uttittad. Nej jag vill göra det på mitt sätt och det gör jag bäst själv ! Slutade tidigare i alla fall eftersom det blev dött efter klockan tre typ. Men då hade vi redan klarat dagen, fatta alltså vilken bra start på veckan! Och i måndags fick jag min fina t-shirt och ett presentkort! Det är realy nice.

Igår var det mindre folk men då fick vi istället massor med varor över 200 stycken, fyra kartonger! Massa fina vårkläder har kommit och jag vill ha allt !!! Vi fick jättefina vita tunikor i alla fall så om jag inte kan ha det jag beställt från Ellos så blir det den. Och sedan har jag hittat en massa på rean, två par jeans, en kofta och några tröjor och en sjal. Det blir nog allt det för presentkortet. I alla fall så tog varorna typ hela dagen igår. Klockren vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0