Nytt fängelse i Haparanda för 750 miljoner kronor

Har ni hört att dom ska bygga ett nytt fängelse i Haparanda? Ni skulle ju bara gissa hur mycket det kostar att bygga, ungefär 750 miljoner kronor. Det är ju verkligen mycket pengar vi snackar om, men det ska i alla fall rymmas cirka 104 fångar och ungefär 100 personer kommer att få ett heltidsjobb. Så man kanske ska gå på polishögskolan eller nått när man går ut skolan, så har man kanske jobb sedan? Haha, det tål ju att tänkas på. Skulle aldrig se mig själv kunna bli polis, för det första har jag ingen bra hälsa, vilket gör att jag inte springer särskilt fort, sedan skulle jag bara skita ner mig om jag skulle vara tvungen jaga tjuvar och drogpåverkade personer.. -  Läs PiteåTidningen om ni vill veta mer



KOM IHÅG; ETT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0