Misshandel

Igår fick jag veta något som verkligen gör mig väldigt förbannad. Det handlar om en väldigt otroligt sjuk grej som jag tror många är med om. Jag vill och kan absolut inte berätta något om den händelsen i bloggen eftersom det är en person som jag bara har kontakt med via mitt jobb.

Det som det handlar om kan jag ta upp (men inte nämna namn eller något) bara för att det är en väldigt viktig grej som gör mig så fruktansvärt irriterad och förbannad. En kille som en tjej varit tillsammans med (det är slut nu) förföljer henne och hon har fått besöksförbud på honom. Han gör allt för att komma åt henne och han har sagt att ''Han ger sig inte förens han har kniven i ryggen på henne'' Det är så inni helvetes jävla sjukt hur vissa människor är.. Tyvärr är ju den här killen väldigt psykiskt sjuk och vet knappt vad han gör. Men hur fan kan man behandla en kvinna så. Är det något jag verkligen är emot så är det fysisk och psykisk misshandel mot kvinnor. Jag har många i min närhet som blivit utsatta för det, många nära personer. Och jag kan aldrig tänka mig att någon kan göra sånt mot en annan människa, men det förekommer hur ofta som helst överallt !

Vissa gör det när dom går på droger och det kan jag väl i och för sig förstå, droger gör en till en helt annan människa. Men jag förstår inte dom som slår sina nära och kära, barn som kvinnor, i nyktert tillstånd. Det finns så otroligt jävla grymma människor på den här planeten vi bor på och det gör mig så förbannad och man kan ju inte göra något heller åt det, man är ju helt hjälplös om man lever i det.


Män och killar som gör sånna här saker mot sina kvinnor (och barn)
är fan inte värd ett liv här på jorden, enligt mig.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0