Lördag

Då var det lördag då, kanske inte så värst roligt med tanke på att helgerna går så pass fort. Men idag ska jag i alla fall till mamma och vara där tills måndag. Har tagit ledigt från praktiken eftersom att jag känner för att plugga en hel dag istället, komma ikapp lite grann och så umgås med mamma. Praktiken är ju det som jag skött mest ordentligt i skolan så det känns som att jag kan ta den här ledigheten. Sedan så behöver jag den också, för att kunna slappna av lite . Och sedan känns det som att jag kan allt på praktiken, allt som vi ska kunna, så det är liksom ingen nöd som går på mig. Jag kan kassan, kan hjälpa kunder (om jag vill, haha!) jag kan lagret och packa upp varor osv. Det enda vi gör typ är att gå runt på måndagar för då händer det typ int nå.

Nääämen, trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0