Lite om allt möjligt

Sådärja nu har man ätit och just gjort kladdkaka. Det ska ätas senare ikväll när mamma vaknar från sin eftermiddagsvila. Köttbullar och potatis blev det till middag, det var rätt länge sedan så jag blev riktigt nöjd.

I fredags umgicks jag med min storasyster. Det var riktigt trevligt. Jag har inte träffat henne på flera månader och umgåtts typ. Vi gick på stan och hon shoppade lite på rean, hon hittade massor. Men hon har så tur, hon är ju så liten så alla fina kläder finns ju i hennes storlekar. Hon är ju inte direkt liten, men smal mena jag såklart. Hon fyller ju 29 år på tisdag. Hon blir riktigt gammal ! Haha. I alla fall så hann vi prata en massa under alla timmar jag var där. Jag trivs i hennes sällskap, hon är så värdefull för mig. Och jag är så glad att ha henne i mitt liv, hon är en jävligt fin person. Hon sa väldigt fina ord till mig som värmde jättemycket, som fick mig att genast bli mycket gladare. Men hon är en sån person; som får en att må bra. Även om jag  inte säger det jämnt i verkligheten så; du är också en underbar person si'ss.

Imorgon kommer marielle och adde hem från Stockholm, ååååh vad jag längtar! Jag har inte vågat ringa, man vill ju inte störa liksom. Men imorn kommer hon hem så då kan jag äntligen ringa och prata strunt med henne ! Det är ju hemskt när man inte kan göra det, man dör ju nästan liksom.

I alla fall; tagga tills fredag gör man nu! Då är det inflyttningsfest hos Emma och krogen som gäller. Har inte varit ut sedan i november så man är ju rejält sugen på att träffa lite folk.. Blev dock inte lördag vilket var synd. Det är ju då alla våningar är öppet! Menmen, fredag blir lika bra jaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0