Lite om 2008

1. Gjorde du något förra året som du aldrig gjort förut?
Säkert. Eller jo, det gjorde jag ju faktiskt :O Jag fick åka polisbil.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för i år?
Jag hade några förra året, sluta röka etc. Det har jag i år också!
Någon gång ska jag väl lyckas,

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar förra året?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Finland, plus en annan del av Sverige.

6. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Kanske mer ärlighet från vissa människor.. Mindre bråk, mera kärlek!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid minnas, och varför?
5 Oktober, min födelsedag och varför vet ni ju!

8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag fick mitt första MVG kanske.. Och att jag vågar visa mina känslor lite bättre än förr.

9. Största misstaget?
Ett förhållande på 1 år och tre månader. (som lika gärna hade kunnat va)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har faktiskt varit ovanligt mycket sjuk, varför vet jag inte..

11. Bästa köpet?
Mitt första egna ciggpaket, som jag köpte helt själv alltså !

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Typ ciggaretter?

15. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jo säkert en massa saker. Däremot så är det som gör mig mest glad,
 att pappa finns i mitt liv just nu.

16. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om år 2008?
Lasse Stefanz - En runda i baren!

17. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag är nog mycket gladare som person.

18. Vad önskar du att du gjort mer?
Hm jag vet inte.

(den bjuder jag pÅ!)

19. Vad önskar du att du gjort mindre?
Litat på fel folk.

20. Hur tillbringade du nyår?
Med Micke ;D

23. Hur många one night stands År 2008?
Inget.

24. Favoritprogram på TV 2008?
The Hills, Andra Avenyn, Gossip Girl, Desperate Housewifes

25. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
JA!

26. Bästa boken du läste i år?
Det ska bli ett sant nöje att döda dig - Magdalena Graaf

27. Största musikaliska upptäckten?
Vet inte.

28. Något du önskade dig och fick?
Jo faktiskt, en ny telefon av mamma och en ny digitalkamera.

29. Något du önskade dig men inte fick?
Flera miljoner.

30. Årets bästa film?
Wanted tror jag den hette den jag gillat mest!

31. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Åååh det var massor ! Hade först kalas för hela tjocka släkten. Fick äckligt massa presenter!
Och sedan så festade jag med mina närmaste vänner (hade dock önskat att vissa inte hade varit med)
Men min kväll blev superduper bra!

32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, att hela släkten inte hade bråkat så djävulst.
Och om vissa fittor inte var ingifta i våran förbannade släkt hade jag blivit överlycklig!

33. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Haha! Slapp, mjukisbyxor delux ungefär.

34. Vad fick dig att må bra?
Alla människor i min närhet som gör livet värt att leva.
Att pappa är fortfarande är nykter (!!!!!!!)

35. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen tror jag. Jag är ju redan med Piteås kändis xD

36. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Jag vet inte. Har nog inte varit så insatt i år just.
Jag är bara insatt så fort det är val.
Men hey, med Mona Shalin i spetsen kommer vi förlora nästa val ...
USCH!

37. Vem saknade du?
Josefine & Farmor (som jag saknar fortfarande)

38. En värdefull läxa du lärt dig i år?
Att jag är värdefull precis som jag är .. Och att man inte kommer någonstans
med att gräva ner sig över saker och ting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0