Körslaget nästa!

Jaa ikväll gäller det igen, Körslaget börjar klockan åtta på tv4. Jag längtar! Är det något program jag gillar så är det faktiskt det, jag tycker musik där folk sjunger tillsammans är så fint. Speciellt på det sättet dom gör i Körslaget. Min personliga favorit är ju Team Wells och hans kör. Han kan ju verkligen det där med musik (eller ja det kan ju alla) men Wells vet precis vilka låtar han ska ta som blir så där stora och maffiga, sedan så vet han verkligen hur man får en kör att showa också, men han har nog rätt mycket gratis erfarenhet om man tänker på att han leder Rapshody In Rock. Det är ju trots allt det han jobbar med.


Körledare
Team Hanna
Team Nanne
Team Magnus
Team Erik
Team Wells (heeeja!)

Kommentarer
Postat av: vickan

Jag ska också se körslaget ikväll ! ;)

2009-01-10 @ 20:32:23
URL: http://vickan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0