Katten är en fjolla

Vad är det som är felet idag? Jo jag är så jävla förbannat less på skolan så det är inte sant. Har ingen motivation till att gå upp på morgonen så jag låter ringklockan ringa eller så slår jag bara av den och somnar om. Min kropp orkar inte mer och vad jag än gör nuförtiden så är det bara fel, i alla fall idag. Ingenting går som jag vill.. Den enda som verkar förstå mig är ju psykologiläraren, men det kanske inte är så konstigt..

I alla fall så är jag då hos mamma nu. Vi är i Luleå idag men åker till Manjärv imorgon eftersom det är så pass kallt. Vill ju inte vara där och frysa i onödan. Här är det full rulle i alla fall, katten är galen på grund av att Samuel har med sig sin hund. Katten morrar precis som en hund när hon ser honom. Ojoj, inte trodde jag att jag hade valt en fjolla till katt, men tydligen, hon är ju skiträdd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0