Jag vill bli nagelteknolog !

Funderar starkt på att ringa och beställa tid för att göra naglar när jag är i Luleå. Förhoppningsvis har dom öppet imorgon. Dom gör skitsnygga naglar! Här är deras hemsida: http://www.xtremebeauty.se/

Dom har utbildningar också för dom som vill lära sig att skulpturera naglar, så där ska jag nog göra min utbildning eftersom det är just det jag vill bli. Men först så kommer jag nog bara ha det vid sidan om, ett extraknäck typ vid sidan av ett annat jobb.. Sedan får man väl se om man startar eget eller inte, eller börjar i någon salong. Men naglar är något jag alltid gillat.. Det värsta är ju bara att jag är nagelbitare så enda utvägen för mig att ha fina naglar är att göra dom hos en nagelteknolog. Eller göra egna lösnaglar, men det är dock inte lika snyggt!

Här nere ser ni bilder på några naglar som dom gjort: Snygga va?


http://www.xtremebeauty.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0