Jag ska bli kille i mitt nästa liv!

Nu har jag suttit och sett några avsnitt av Andra Avenyn. Den serien är faktiskt bra, den enda bra som går tycker jag.. Alla andra serier blir så dåliga efter ett tag, men det tycker jag inte den här blir.. Så ett tips, se det!

Idag har jag och Josefine varit på stan. Gud vilken mage hon har! Så gullig. Det blir nog troligtvis en pojke, men jag hoppas ändå att det blir en liten tjej, alla har ju pojkar både Anna och Alexandra. Någon gång är det väl nån som ska få en flicka i släkten förhoppningsvis. Och får Jossan en flicka, då kan ni ge er fan på att det blir att handla mycket Hello Kitty kläder! Haha, har ju ingen annan att köpa så gulliga kläder till.. Men såklart roligt om det blir en pojke också. Vilket som spelar ju egentligen ingen roll. Exakt en månad idag tills hon föder, om det nu inte kommer tidigare eller senare. Jag längtar då i alla fall ! Så roligt med barn.

Jag skulle också kunna skaffa barn närsomhelst, dock så vill jag ha ett jobb först så att man har råd. Jag vill ha en stabil ekonomisk grund innan jag skaffar barn, för jag vill aldrig leva på socialbidrag eller någonting med en unge. Jag vet själv hur det är att ha det så, så mitt framtida barn hoppas jag får det lite bättre än vad jag hade det (även om nu inte pengar är allt) ... Kärleken till barnet är ju det viktigaste men visst hade det varit roligt att kunna ha pengar till  barnet, spara pengar tills dom blir äldre osv.. Och sedan så (det viktigaste kanske) måste man ju ha någon att skaffa barn med också. Någon som är stabil och likasinnad som jag alltså !

Det bästa med att skaffa barn måste ju i alla fall vara att man slipper äta P-piller och skit för det är verkligen inte roligt.. Det finns inget värre än dom där jävla pillrena. Jag blir på så jävla dåligt humör så fort jag tar dom, helt utan anledning kan jag börja gråta eller bli förbannad över ingenting. Kanske bra läge att byta, men jag orkar inte det heller. Det är ju bara jobbigt.. Tänk så skönt det hade varit om man var född som kille istället, inga bekymmer liksom förutom de där skägget vissa får. Haha xD men vad gör det? Jag lovar att i nästa liv ska jag bli kille. För dom behöver ju inte ens föda barn, dom behöver ju bara vara med och tillverka dom..

Nåja, det blev ett svamligt inlägg..
Nu ska jag se några avsnitt till innan Micke kommer hem !
Heipa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0