Jag sa ju: Jag är helsvensk!

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?
Nej inte som jag ser det!
2. Är du lycklig?: Ofcourse!
3. Är du uttråkad?: Ofta.
4. Är du ledsen?: Inte för tillfället.
5. Är du italienare?: Nej, helsvensk rättare sagt.
6. Är du cool?: Alltid.
7. Är du från irland?: JAG SA JU ATT JAG VAR EN HELSVENSK!
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Nej förhelvete, dom har inte ens gift sig än!

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:
Ohja!
2. Har du någon gång blivit sårad?: För många gånger.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Jorå.
4. Har du varit kär i en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Joo.
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Det kan jag ju inte veta, om han är hemlig alltså..
7. Är du kär? Kan inte bli kär i någon förens jag vet att jag kan lita på den personen. Till 100 procent!
8. Vill du gifta dig när du blir stor? Kanske men helst inte. Då ska det vara en jävligt speciell person jag gifter mig med.

NIO SAKER: TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?:
b d b
2. Hår eller ögon?: Ögon
3. Katter eller hundar?: Katter
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få bästa vänner
5. Coca-Cola eller Pepsi?: Coca-cola
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Romantiskt hemmakväll
7. Pengar eller lycka?: Lycka
8. Dag eller natt?: Natt
9. Msn eller mobil?: Mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Nej.
2. Brutit ett ben?: Nä.
3. Gjort nåt du ångrar?: För mycket.
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej men åååååh vad jag vill det!
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja.
6. Ätit en hel tårta?: Nej jag har inte så stor magsäck.
7. Gjort bort dig offentligt?: Såklart!
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Nej för helvete.
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja
10. Velat försvinna?: Nja, inte riktigt helt.

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde:
Marielle
2. Telefonsamtalet du fick: Mamma
3. Personen du var med: Marielle
4. Roligaste grejen som hänt: Marielles snack om att hon dyrkar Elvis
5. Personen du smsade: Pappa
7. Du skrev till på myspace: Har inget sånt.
8. Du kommenterade: Vetifan..
9. Du tillbringade natten med:
Kudden och sängen
10. Du kramade: Vet ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0