Jag känner stressen..

Måttligt stressad. Fattar inte ens varför jag sätter mig ner och skriver ett blogginlägg, för det har jag inte ens tid med egentligen. Men jag tycker att jag har varit duktig nu den senaste halvtimmen, satt i hårfärgen och städar medans den ska sitta i. Smart va? Ja, det tycker i alla fall jag. Snart slutar Micke så han är snart här, då blire käk och sedan vänta på Marielle ! Kom just på att jag inte har en hårfön, gaaah!

Och förresten; ni som ens orkar prata skit om människor som mår dåligt kan; fuck off and die. För nu är det faktiskt så att det är många människor i Sverige som mår psykiskt dåligt. Så därför kan ni väl ta och visa sympati, om ni ens har det i kroppen. Ni vet säkert vem ni är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0