Jag bjuder på en bild!

Nu är jag äntligen klar! Sminkad, nyduschad och påklädd. Självklart har jag hunnit kamma igenom håret också (är inte så vanligt att jag gör det) Nu ska jag bara vänta på att få äta en massa gott, tårta, fika men framförallt maten. Dock är palten tydligen inte klar förens halv fem eller något, men jag trodde ju det skulle gå fortare. Jag har i alla fall gjort en ''Blondinbella'' med mammas webcam.

Såhär ser jag ut idag :)




Det finns en flicka,
med många drömmar.
Den flickan, de är jag.
Jag har stora drömmar,
som jag en dag ska uppfylla.
Hur vet jag inte riktigt,
jag bara vet att jag kommer göra det
.
Vad du än gör, sluta aldrig tro på dina drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0