Jag är nyklippt!

Hallelujah äntligen fredag! Veckorna går så himla fort man hinner ju knappt med, eller alltså, man hinner inte med alls. Idag är det party för min del som gäller, ska ju till Emmas inflyttningsfest ikväll. Har med mig Marielle som sällskap i alla fall. Så det känns superduper roligt, har inte festat med Johan och Emma på skitlänge, blir kul med alla samlade!

Förresten så har jag klippt mig idag också. Inte så himla mycket men, mycket för mig. Haha, jag vill bara gråta när jag ser mitt hår falla till golvet. Jaja, nu växer det i alla fall fortare när det är nyklippt. Ska färga håret lite senare, ska och handla på ica och dra en sväng genom stan, ett nytt nagellack behövs också!

Snart är det dags för prov i Psykologi A, mindre roligt kanske. Ska skriva ett prov som jag inte ens pluggat till, smart Evelina säger jag bara ! Nåja, får fråga om jag får göra om det till veckan, då är det lite mindre stressigt. Då har vi prov med Mona också, fyfan i helvete.

Nää ni folket, nu är det fan dags att ladda upp!
Bira bira bira, bärs bärs bärs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0