Information & Layout B

Ja jag lyckades ju försova mig imorse, men det är väl ingen nyhet precis. Hade bara väntat på det, har ju trots allt inte försovit mig en enda gång förens idag.. I alla fall så får vi hoppas att jag är piggare imorgon på morgonen.. Annars ligger jag ännu mer risigt till, yes!

Händer i helgen då? Ja det vet jag inte riktigt än, tror att jag ska åka till mamma men är inte säkert. Hon har inte bestämt sig om dom ska vara i Älvsbyn eller i Luleå i helgen. Jag vill helst inte vara i Älvsbyn eftersom det är så förbannat kallt där jämnt. Om det är tjugo minus här är det fan 30 minus där, snacka om kallt..

Har just nu Information & Layout B, men kan inte säga att jag gör så mycket nytta, ''jag gör det sedan'' som jag brukar säga. För någon gång måste jag ju göra allt, men det tar jag på ett lov eller något..  Sedan har jag bara en lektion till idag med Lena och det är Småföretagande B, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0