Inflyttningsfest imorgon !

Så skönt att få pengarna redan idag, det är nog första gången jag har över 5000:- på mitt konto imorgon. För jag har alltid hunnit handla upp studiebidraget till mat andra månader, eftersom pengarna kommer så sent. Så det är verkligen skönt. Då kan jag lägga undan pengar nu med en gång och kolla hur mycket jag kan använda under veckan. Så gör jag alltid, kollar vilken summa som jag kan spendera under en vecka så att det räcker månaden ut. Det är rätt smart faktiskt och så har man oftast kvar pengar i slutet av månaden. På det sättet har jag blivit mer ekonomiskt. Och mitt shoppingbehov har blivit mindre också, jag handlar hellre god mat istället för kläder. Det trodde jag aldrig om mig själv! Men är jag riktigt sugen på någonting, en tröja jag sett eller nått, så kan jag lika gärna leva på nudlar i en månad!

Imorgon blir det inflyttningsfest hos Emma, förhoppningsvis följer Marielle med om det går.
Kul, kul, kul! Har inte festat med dom på skitlänge. Har ju faktiskt inte druckit sedan början av december.
Men sedan blir det lungt igen !

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0