Ikea resa på onsdag !

På onsdag ska jag på en Ikea resa med Emma och hennes kompisar. Jag sitter just nu och funderar på vad jag ska köpa.. Vet dock inte vad, jag har ju allt jag behöver och lite till, jag rymmer verkligen inget mer så jag vet inte vad jag ska hitta på. Dock så har jag alltid älskat lampor i alla möjliga former och skepnader. Såå det är de enda jag hittat hittils. Annars ska jag bara handla åt mamma och moster Lotta..


Som ni ser så hände det något väldigt konstigt när jag la in bilderna i Paint. Så dom är ju snyggare irl.
Dessa två lampor vill jag ha, dock kommer jag bara köpa en tror jag. Den lilla vita. För 79:- !
Bilderna är såklart från IKEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0