Hemma idag

Nu har jag valt namnnappar som jag har vunnit i en bloggtävling. Tänker ge dom till Josefin när hennes bebis kommer om en månad ungefär. Gud så roligt !

Är hemma från skolan idag eftersom jag har haft sådan huvudvärk i tre dagars tid nu och vilka tabletter jag än tar så funkar det inte. Visst, jag har egentligen itne tid att vara borta, men jag känner ingen ork just nu och då kan jag inte fokusera. Vissa tycker säkert att jag är helt pantad som är hemma men sanningen är den att jag orkar inte, jag har inte den orken som vissa andra har som ligger på topp hela tiden. Det är fan inte normalt att känna sig så här dålig på grund av skolan, det är inte meningen att det ska vara så. Jag har gjort vad jag kunnat, kämpat och gör alltid mitt bästa men det är inte meningen att man ska hålla på tills kroppen inte orkar mer. Därför tar jag en lugn dag idag, ska bara tänka på mig själv och vara så egoistisk som möjligt, glömma allt som har med skolan att göra och bara slappna av, då kanske den där förbannade huvudvärken viker sig. Men nu ska jag ringa vårdcentralen !

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0