Håruppsättningen klar.

Nu är allt bokat och klart inför balen. (nästan allt i alla fall) Håret ska göras klockan tolv på dagen det. En och en halv timme har jag på mig att bli fin. Nu återstår att se om Lotta kan fixa sminkningen. Men förhoppningsvis! Sedan är det bara bil och balklänning som ska fixas. Sedan är allt packat och klart ! Och förresten så måste jag ringa och boka tid snart på Xtreme Beauty för att få naglarna fixade dagen före. Akrylnaglar ska jag göra, det är massor snyggare än gelé!

Det var i alla fall skitbra att man kunde betala håruppsättningen redan i förväg. Då slipper man ju betala en massa samma vecka som studenten! Så mamma ska betala det nästa månad. Härligt!

Hoppas bara att jag kan ha balklänningen nu, annars är det panik. Och ja, finns det någon frivillig där ute som vill hänka? Haha.. 600 spänn för en kväll, då har du obetalat drickat också.. Dyrt ! Tur att mamma betalar allt. Utom naglarna förstås !

Uppdatering:
Naglarna görs den 8:e Juni, taggad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0