Håller nog på att bli sjuk !

Har nyss vaknat, känner mig ungefär väldigt död idag. Eller jag känner mig mer som när man är bakis, men det är jag ju garanterat inte. Har ju då inte druckit på över två månader snart. Jag håller väl på att bli sjuk då.. Samuel kände sig också sjuk igår så man får väl influensan eller något. Det är då det minsta man behöver nu, har inte tid att vara sjuk nu!

Har sovit otroligt dåligt inatt, drömt mardrömmar om allting möjligt. Ont överallt på flera ställen i kroppen har jag också men man kanske inte ska känna efter så mycket. I guess..

Snart åker vi härifrån till mammas jobb, Kristofer ska nämligen åka slalom idag. Jag orkar då verkligen inte ställa mig på ett par skidor just nu. Men vi får se vad som händer, kanske kanske ! Sen är det dags att åka hem till Piteå. Även om det nu inte känns så lockande.

Heavens on fire - Kiss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0