Från tandställning till tårta

Vad bra att ni påminnde mig om den blå/lila klänningen, den kostar ju nämligen 399:- Haha..




Nu har vi fullt upp med bakning här i lägenheten, Kristofer bakar marängtårta, såå himla gott. Jag har ätit en massa smet, vilket gjort att jag nu har skitont i magen. Men är man sugen så är man, då får man lida sen.. Snart ska vi börja med palten, vi ska bjuda alla som kommer på kalaset på den berömda Pitepalten.


För i övrigt har jag fått jävligt god mat i helgen. I fredags åt vi Kristofers goda tortellini (eller hur det då stavas) och igår fick jag mammas supergoda korvstroganoff men den smakade inte som vanligt. Men den var såklart ändå god. Har ätit en massa onyttigt i helgen också, en massa godis och chips, bara en massa skit! Måste snart börja tänka på figuren, om några månader ser jag väl ut som en fet kossa eller nått..

Och inatt glömde jag sova med mina förbannade gummiband i käften. Jag har liksom inte vant mig ännu.. Och sedan så kan jag inte småäta med de där gummit i munnen, vilket jag stör mig på. Men det kanske är en bra ''gå ner i vikt'' grej att använda dom dära. Jag hatar tandställningen, men ni skulle se hur jag såg ut för några månader sedan bara, det har redan blivit en stor skillnad. Och jag har alltid drömt om att få fina tänder, för detta är någonting jag blev mobbad för när jag var mindre. Så den dagen jag har fina tänder så ska jag fan mobba dom som mobbade mig, för då har jag tamefan snyggast tänder av alla !

Ojojojoj, så svamligt inlägg. Nåja, nu ska jag gossa med kisse.
För i övrigt, varför luktar min katt alltid parfym??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0