Dessa saker vill jag ha om jag får en ny dator !



Det är den här datorn som jag kanske ska få av mamma den här månaden. Visst har jag bara världens gulligaste morsa? Som verkligen vet hur mycket jag behöver en liten bärbar dator =) Den finns i vit också men jag vill nog hellre ha den i svart faktiskt. Alla har ju vita liksom!
Detta ska jag i alla fall införskaffa om jag får den.


Helst av allt vill jag ha dom där Skullcandy lurarna. Dock kostar dom 600 kronor ungefär så jag har garanterat inte råd. Men jag får väl köpa en billigare variant och sedan när jag blir rik någon dag så får jag köpa dom dära! Väskan måste jag i alla fall bara ha, även om den nu kostar 500 spänn. Jag får spara pengar helt enkelt! Bilderna är tagna från NetOnNet däremot ska mamma inte köpa datorn dära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0