''Backa och cancern värt en ny utredning''

Backa och cancern värt en ny utredning - Ja det är väl ganska självklart att det är värt en utredning eller hur? Jag förstår fortfarande inte varför eleverna själva knappt fått veta något av det här. Ett aggressivt svarmögel har påträffats i huset Oden, där vi för det mesta har våra lektioner.. Men har vi fått veta något konkret? Nej, vi har knappt fått någon information alls, bara lite fakta av våran mentor.. ''Möglet kan ge nedsatt immunförsvar, ögon- och hudbesvär, irriterade slemhinnor, trötthet och huvudvärk. Besvär elever och lärare känt av i tio års tid, liksom att astmatiker blir sämre och måste öka på medicineringen när de återvänder till skolan efter helger och längre ledigheter.''

Nu när jag läser hur möglet kan påverka människor, så kanske man får svar på vissa saker. Jag har gått till läkare på grund av min huvudvärk som ständigt kommer tillbaka, ingen alvedon eller ipren hjälper, men huvudvärken är som värst när jag är på skolan.. Nu vet jag inte om det är det här det beror på, men läkarna har ju inte kommit fram till något annat. Tröttheten kanske jag rår för själv, men tänk allla andra elever då som kanske drabbas av detta? TA FÖR FAN TAG I SAKEN NU! Snart är det väl någon som dör av ett astmaanfall eller något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0