Är det bara jag som inte orkar upp när det är skola?

Gud vad mycket läsare jag har haft på senaste tiden. Visste inte att det gick att få det på blogg.se .. Men det är alltid roligt ! Dock tråkigt att blogga utan kommentarer. Egentligen ger det ingenting att blogga egentligen för dom som läser ens blogg är oftast dom som snokar. Och om ingen hade blogg kanske man skulle ha mer att prata om i verkligheten? I think so.

Idag vaknade jag tidigt, som vanligt nuförtiden. Alltid när jag är ledig eller nått så vaknar jag mellan 8-10. Men inte när det är skola, nejnej. Då är kroppen inställd på att inte kliva upp tydligen av någon jävla anledning.. Och vill ni veta en sak? Sedan jag vaknade har mamma suttit bänkad framför tv:n för att se längdskidåkning och slalom. Men snacka om tråkigt. Och det håller på tills klockan fem ikväll. Så sjukt ! Jag förstår inte intresset med att sitta och se elitidrottare som sliter arslet av sig ungefär.. Nä SVT kan lika gärna lägga ner det där med skidåkning, så trååkigt !

Imorgon fyller min pappa 49 år ! Det får vi absolut inte glömma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0