År 2010 blir det 100 års jubileum!

Sådärja då var det söndag trots allt, jävligt trist känns det.. Men det är ju rätt vanligt, eftersom söndagar alltid är så jävla dåliga.. Vaknade tidigt idag, känner mig seg och jävligt trött men man får väl hoppas att det går över.. Nu sitter jag och smuttar på mitt té. Gott så här på morgon!

Idag åker jag till mamma, vet inte riktigt vilken tid än.. Dock så kom jag på att jag nog måste hem redan imorgon, först och främst så är det ju trettondagsafton  men sedan så är det även så att John har kalas på tisdag. Så då måste man ju dit med :) Han fyller ju 5 år ! Herregud vad tiden går fort, snart börjar han skolan och allt, ojoj..

Sedan är det Anna, Pappa och Kristofer som fyller år den här månaden också. Så det blir mycket kalas. Jag tror Kristofer fyller år den 18:e och Anna och pappa den 27-28, då fyller dom 29 respektive 49 ! Snacka om storkalas det blir år 2010 i alla fall, då fyller pappa 50 Anna fyller 30 och jag fyller 20! Det innebär ju 100 års jubileum, hur kunde pappa träffa så rätt ? Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0