Affärsresa till London



Yes! Det här har jag nu hållt på med sedan jag kom hem från pappa. EN AFFÄRSRESA FÖR TIO STYCKEN AFFÄRSMÄN TILL LONDON. Jag är verkligen stolt över mig själv, har gjort över tolv stycken sidor i Power Point. Även om det nu är ingenting, eftersom jag bara fixat Hotell och Flygresa. Nu ska det sprit och tobaksrättigheter med osv. Musikaler ska det också ordnas. Men jag känner att jag är på god väg att bli klar med detta nu. Det återstår bara att se om detta nu funkar på skolans datorer.. Eftersom mamma har en helt annan version av Power Point än vad skolan har, mamma har ju det alldeles nya office paketet till Windows Vista.

Menmen, jag är stolt över mig själv faktiskt. Att jag äntligen tog tag i skiten. Och tro det eller ej, men det är faktiskt rätt intressant att göra det här. Ångrar mig att jag inte började tidigare för då hade jag kunnat ha med så mycket mer i arbetet. Sköönt att ha någonting lite halvt bortgjort i alla fall. Men om jag sitter uppe länge i natt klarar jag nog allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0