VÄRLDSMÄSTERSKAP I SKIDOR

Jaa, jag kan verkligen säga att jag har sovit länge idag. Till klockan ett! Men det kändes inte så roligt att stiga upp eftersom mamma bara sitter och ser skidor på tv:n hela tiden. Det har hon gjort sedan i fredags, hela dagen igår och idag. Och det är inte bara längdskidor, det är även slalom och skidskytte också. Åh så less man kan bli! Vad är det som är så intressant och se vissa människor svettas och slita arslet av sig ?Och ibland ser man bara hur snoret rinner, det är ju fan inte vackert. Nej usch, jag ska aldrig göra så när jag blir gammal. Jag ska aldrig se skidor.. Usch.. Och till råga på allt så är det Vasaloppet snart och då vet man ju vad alla gör! Heerregud alltså..

Nej nu ska jag skicka skolgrejerna som jag gjort från mammas dator till min mejl, vi hörs!
Håll nu tummarna för svensken som ska åka,
mamma har redan berättat att vi fått ett VM guld bland damernas skidskytte..
Ja kolla vad jag vet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0