Deltävling två

Ååh jag blir så irriterad när människor inte kan bestämma sig i tid, eller ändra sig trettio gånger. Jag hade åkt till Piteå igår om jag hade vetat detta, men att höra av sig klockan tre och tro att jag ska ta mina grejer och bara dra, den personen tror väldigt fel. Visst nog kan jag komma, men jag ska kunna planera och det har jag redan gjort ! Man kan inte ändra sig trettio gånger och vända kappan efter vinden, ååh så less man kan bli. Om människor bara kunde bestämma sig någon gång.. Blir så less. Återstår att se hur kul det blir imorgon, kanske blir mindre kul, det har vi osett! Jag hoppas i alla fall på det bästa. Men jag stannar hos mamma  tills imorgon, håller inte på ändrar mig hela tiden! Kan inte bygga upp mitt liv på människor som aldrig bestämmer sig, nejnej.. Du hade en chans, men något annat var ju viktigare och nu när det inte blir så duger jag! Jippie, undrar hur länge man ska vara nummer 2. Inte en chans att det blir länge till..

Nåja, längtar fortfarande till maten, ska bli riktigt gott.  Jag är jävligt hungrig redan. Mensvärk har jag också så att det ska då fan bara jävlas hela tiden. Ligger mest annars har jag skitont överallt. Ska nog ta mig ett riktigt varmt bad ikväll. Före Melodifestivalen. Vilka tror ni tar sig till finalen och andra chansen ikväll?






Lili & Susie - Show Me Heaven







Lasse Lindh & Bandet - Jag ska slåss i dina kvarter !








Jennifer Brown - Never been there before






Amy Diamond - It's my life







H.E.A.T - 1000 miles







Cookies N Beans - What if







Markoolio - Kärlekssång från mig








Måns Zelmerlöw - Hope & Glory






Bilder från SVT

Kommentarer
Postat av: Marielle

vem är det som inte kan bestämma sig?

2009-02-14 @ 20:34:30
URL: http://diosa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0