En lista (snodde den av Marielle)

1. Vad är ditt mellannamn?
Nathalie
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn?
Ja, jag vet inte. Tycker om mitt namn, eftersom jag fick det efter en speciell person.
3. Är du i ett förhållande nu?
Ja det kan man väl säga.
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans?
Tillsammans och tillsammans, vi har väl kännt varann i ett halvår eller nå.
5. Vem var du tillsammans med sist?
Ricky
6. Får man fråga varför det tog slut?
För att det inte klickade.
7. Har du haft ett seriöst förhållande?
Jo.
8. Vem vet mest om dig?
Mamma 
9. Vad gör du på fredagskvällar?
Då är jag oftast hos mamma, annars är jag med Micke eller festar.
10. Bästa filmen du någonsin har sett?
Typ, Pearl Harbor

11. Har du haft sex med fler än 5 personer?
Knappast
12. Har du någonsin varit påverkad?
Man påverkas väl av allt?
13. Har du testat droger?
Enligt vissa använder jag ju droger nuförtiden, eller hur Emma?
14. Röker du?
Ja, även fast det är väldigt onödigt.
15. Snusar du?
Nej, bara när jag är sjuk tex, det är lindrigare.
16. Saknar du någon just nu?
Som fan !
17. Hur mår du idag?
Bra men är fortfarande sjuk.
18. Hur många tabletter tar du dagligen?
P-piller - ett om dagen!
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen?
Typ satt hemma i min lägenhet och grät efter mamma.
Eller så var jag hos mamma i Jävre.



20. Bästa minnet från sommaren?
Alla nya människor man träffade, finns många roliga minnen..
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige?
Det måste ha varit Finland. Annars har jag aldrig varit utanför Sverige.
22. När var du där?
Januari 2009
23. Är du rasist?
Nej..
24. Har du helt svenskt ursprung?
Jo, pappa är svensk  och så vitt jag vet mamma också.
25. Om nej, vart kommer du ifrån?
Ja det vet du ju.
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar?
Jag föredrar att förstå personen jag pratar med.
27. Ser du fram emot någonting just nu?
Studenten helt klart, men också balen ! Och sedan att man äntligen får börja jobba!
28. Sköter du skolan?
Nej, verkligen inte. Men jag orkar seriöst inte engagera mig längre. Jag har gjort mitt!
29. Vad hade du för betyg förra terminen?
Inget IG i alla fall. Det har jag  nu!


30. Vad är det bästa du fått på ett prov?
MVG.

31. Vilket ämne var det?
En svenska uppgift.
32. Har du fått ig på ett prov?
Ja, i Historia A.
33. Har du spelat/spelar du i ett band?
Nej. Men jag sjunger i duschen.
34. Anser du dig vara intelligent?
Nej, inte för fem öre.
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv?
Tiden med pappa, snart två år som nykter firar han. Jag är så glad att ha honom i mitt liv.
Så år 2007-2008 var mitt bästa gällande det.
36. Vilken va den värsta tiden då?
Att lämna mamma, förra året. Man inser inte hur mycket människor betyder förens dom försvinner.
(Dock så försvann hon ju inte riktigt, men det kändes så)
37. Har du mått jättedåligt psykiskt?
Ja väldigt mycket.
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt?
Ja, men det var en mörk tid..
39. Har du haft sömnproblem?
Jo, har det nu också.

40. Hur ofta gråter du?

Ofta.
41. Vad gör du när du mår dåligt?
Gråter, och vill helst vara för mig själv.
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt?
Mamma, men mest tänker jag för mig själv.
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex?
NEJ!
44. Vilken klass går du i nu?
Handelsprogrammet Årskurs 3 B
45. Vilken skola?
Strömbackaskolan
46. Har du jobb?
Jo, lite extra då och då på Esprit.
47. Har någon varit otrogen mot dig?
Ja..
48. Är du stolt över dig själv?
Ja kanske.
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv?
Att jag alltid säger vad jag tycker



50. Vad får du ofta komplimanger för?
Mina ögon
51. Har du lätt att få folk att skratta?
Nej jag tror inte det.
52. Cider elller öl?
Cider
53. Har du några talanger?
Jaa verkligen, massor.
54. Vet du om någon är kär i dig?
Nej.
55. Är du kompis med ditt/dina syskon?
Ja det tror jag väl.
56. Vad står det i ditt senaste sms?
Kommer du komma tidigare? Har så tråkigt.
57. Hur lång är du?
164
58. Hur mycket väger du?
Vet inte, har inte stått på en våg sen kontrollen hos skolsyster i ettan på gymnasiet.
59. Vilken storlek har du på kläderna?
36 eller Medium.
60. Har du svarat ärligt?
Ja verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0