Uppe med tuppen !

Idag är jag vaken tidigt ! Hallelujah, typ första gången.. Men jag gick och la mig klockan tio också, därför så är jag rätt pigg. Känns skönt att vara pigg någon gång, för det är jag alldeles för sällan nuförtiden. Idag har vi prov på morgon, börjar inte förens halv tio så jag ska sätta mig och plugga ett tag alldeles strax, det lär behövas ! Rättskunskap är väl inte direkt min starka sida, men det är ju rätt logiska saker vi pluggar för det mesta. Oftast sånt som man redan vet .Nu har vi prov i Låneformer & Krediter, kanske lite svårare än vanligt. Men jag hoppas på ett Godkänt i alla fall.



Någon mer än jag som har vårkänslor idag? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0