Tv3 - 45 Minuter, värt en titt.

Nä nu är det  dags att gå  och sova snart. Ska dricka mig en tekopp och sedan kolla lite på Tv3:s-Webbtv. Började se programmet 45 minuter idag, det var väldigt intressant. Det första avsnittet handlade om kvinnomisshandel och Magdalena Graaf medverkade. Jag tyckte det var så bra det programmet, ni borde kolla --> Jag gifte mig inte för att bli slagen !

Jag älskar verkligen Webbtv, det var det bästa någon kunde komma på.. Tänk vad enkelt och se allt vid datorn, där man ändå gör allting annat liksom. Däremot finns ju dom bästa programmen aldrig ute på webben typ.. Som mitt favoritprogram Nip/Tuck som visas på Svt1, det finns inte på SVT Play.. Dumt va? Ja, dumt att betala tvavgift kan man ju tycka, då betalar jag hellre en summa för att man har datorn, för då är det då värt pengarna. Det är ju inte tv-licensen just nu.. Usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0