Superfina balklänningar

Äntligen har jag hittat en sida som säljer billiga och superfina balklänningar!

- eller billigt är väl hur man ser på det, men jag har sett flera under tusenlappen och jättesöta.
dock måste man ju beställa från USA men ännu bättre för tusan!
då kanske man blir ensam om klänningen.
och sedan så är det ett litet tips från Blondinbella.
Hade det inte varit för att hon länkat denna sida GOJANE ,
hade jag aldrig hittat den !



Den första vill jag mest ha, jag gillar färgen.
Kanske passar mig och mina feta former.
Är ju en sån klänning! Haha..

Kommentarer
Postat av: mamma

det är väl tur att du har bloninbella i alla fall.Ja jag tyckte den där blåa var skitfin, bara du bestämmer dig så köper lilla mamma den till sin älsklings tjej här på jorden, du förståss, kramizar mamma

2009-02-10 @ 22:52:58
URL: http://lulecarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0