Studenten om fyra månader

Ja, igår var det exakt fyra månader kvar till studenten. Det börjar verkligen gå fort nu. Jag tycker tiden bara rinner iväg och ibland går det jävligt trögt. Mycket som ska göras nu sista tiden som är kvar. Också har vi massa med lov nu snart, vecka tio är det sportlov och några veckor efter är det påsklov. Så förhoppningsvis hinner man komma ikapp allt man missat. Det jag gruvar mig mest för är väl Monas ämnen, kanske inte Rättskunskapen, den fixar jag nog, men inte dom andra ämnena.. Jag känner ingen som helst motivation att gå på hennes lektioner eller göra någonting, för jag fattar åssit. Menmen, bara ta tag i det sedan. Under sportlovet kanske (!)

Någon mer som längtar efter sitt studentpaket? DET GÖR JAG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0