Söndag - helgen går så fort!

Då var det söndag då. Helgerna går så jävla fort alltid.. Känns som att man aldrig är ledig eller hinner göra något meningsfullt om dagarna. När man väl är ledig så chillar man bara mest.. Man har inte så mycket tid över till annat.

Ska snart sätta mig och plugga på Psykologi A och Småföretagande B, har prov imorgon och på tisdag. Har bokat in tider under praktikdagarna för att göra prov så att man inte missar så mycket när man väl är på skolan. Och både Lena och Britt blev nöjda med det, så nu är det bara önska mig lycka till! Och sedan så måste jag verkligen sätta mig ner och plugga också..  Det är väl det de hänger på just nu. . . Att jag verkligen sätter mig ner med böckerna, men det har vi ju osett... Finns ju så mycket annat man kan göra här framför datorn !

Kommentarer
Postat av: mamma

klart du sätter dig med böckerna nu, så lite tid kvar ta och skärp dig nu, så du klarar allt. Jag vet att du kan, bara du vill och lägger lite tid på pluggandet, det har vi ju sett båda två.

Älskar dig oavsett hur det går för dig, det vet du

kramizar mamma

2009-02-08 @ 17:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0