Snacka skit och dricka kaffe

Idag var jag vaken tidigt, men det är som vanligt, för Micke kan ju aldrig sova längre än till nio verkar det som.. Nåja, sånt som händer. Kan vara skönt att vara vaken tidigt ibland också, man hinner ju göra så mycket mer då. Och jag sov nog länge igår, till klockan tre typ. Jag var så förbannat bakis, även om jag inte drack så mycket. Menmen, är huvudet dumt får kroppen lida. Nu blir det lungt länge för mig! Dock så är krogen skittråkig just nu när alla jävla småglin kommer in. Usch.

Nu ska jag snart till Anna och  umgås. Pappa kommer ju idag så det ska bli trevligt! Har inte träffat honom på skitlänge känns det som. Snacka skit och dricka kaffe i massor, I Like !

Imorgon är det ny vecka, det innebär att vi kommer oss lite närmare sportlovet.
Mmm, vecka 10 är det äntligen lov igen, i en hel vecka! Men dock ska jag nog inte sporta särskilt mycket, mest chilla och hålla på med skolarbeten som jag måste ta igen..

PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0