Problem i skolan..

Idag har vi verkligen diskuterat mycket. I klassen alltså. Det är nämligen så att vi har problem med en av våra lärare. Ganska stora problem egentligen. Och några i klassen ville att vi idag skulle skriva ner dom åsikter vi hade om detta, men jag avböjde i sista stund.. Jag har tänkt på det flera dagar nu och tänker att det faktiskt inte känns som någon vidare större idé.. Jag menar, vi går kvar tre månader på den här skolan; så vad kan dom göra? Ska rektorn bara prata med läraren? Det skulle bli samma visa som sist..

Sist gick vi till rektorn (för samma lärare) jag, Marielle, Elin, Fanny, mfl kom inte riktigt ihåg vem som var med... Men då var absolut inte intresset stort alls i klassen.. Men det är detr tydligen nu. Eftersom ingen visade särslkilt engagemang förut när vi verkligen gjorde det, så känns det ju meningslöst att göra samma sak igen.. Och jag vill verkligen inte sänka mina betyg mer på den här lärarens lektioner, absolut inte! Och jag säger vad jag tycker för det mesta, jag behöver garanterat inte gå via någon rektor. Jag har fått nog av rektorer under mitt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0