Praktik - Esprit

Nu dag och nu vecka. Taggad? Nej inte det minsta. Ser i alla fall fram emot praktiken. Det som lockar mest, haha.. Råkade sova lite länge så jag får börja halv elva idag. Det är dock ingen panik för vi får inga varor förens på eftermiddagen. Jag har ändå typ aldrig någonting att göra förens efter lunch.

Idag ska jag också göra uppgiften som ska vara gjord till Monas lektion, man ska exponera varor och ta kort osv. Så idag kan jag ju visa bilder från min dag. På lunchen ska jag springa till farmor och hoppas att Jossan kanske är där. Men hon är väl trött så hon ligger kanske bara hemma.. Vi får väl se!

Nu ska jag strax gå till bussen, det snöar som fan om ni inte visste det!
Kanske man träffar Marielle på bussen ? ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0