På jakt efter läsare, ett inlägg i minuten?

Ju mer man uppdaterar sin blogg, ju fler läsare får man. Jag har haft många nu så jag ska blogga skitmycket nu har jag bestämt. Skriva ointressanta inlägg varje minut, bara för att ni ska få läsa! Nej jag skämtar bara, det här blir nog mitt sista inlägg för idag. Jag har inte varit så seriös i mitt bloggande, eller nej, jag är inte alls det. Aldrig typ. Och framförallt inte idag. Men roligt i alla fall att över 10 pers läser! Hur orkar ni?

Imorgon måste jag mäta mig själv (om ni ville veta) Bysten, höften och midjemåttet. Allting så att klänningen till balen passar. Jag vill inte ens veta, för då ser man verkligen hur mycket överblivet fett man har på kroppen. Usch, men vet ni vad, jag orkar inte bry mig! Har aldrig brytt mig om min kropp överhuvudtaget, tjock och fet eller smal och anorexia, ja mig kvittar det, hellre är jag tjock än pinnsmal. Men jag ska faktiskt börja träna, och bli mer hälsosam (!)

Och på lördag är det ju alla <3 dag så jag måste ju köpa någonting till Micke. Vad vet jag inte än, men vi får väl se vad det blir. Jag tycker alla hjärtans dag är lite överskattad ibland. Jag menar, det finns så många mer dagar under året man kan visa kärlek, varför sätta ett datum på det? Nåja,det kan väl vara gulligt i alla fall. Men jag är ingen såndär romantisk person, man kanske borde gå någon kurs eller något. För jag vet verkligen inte vad man gör om man ska göra något romantiskt. Jag har nog aldrig varit kär på riktigt! För sånt borde man väl ändå veta?

(kanske hinner skriva ett till innan jag säger godnatt,
ingen som vill typ starta ett bloggmaraton?, skojja!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0