Matproblem

Ändå så härligt det var att vakna imorse, det börjar ju bli ljust ute! Härligt, det här har man ju längtat efter hela vintern. Man blir så trött när det är mörkt, men imorse var det faktiskt inget problem att vakna. Förhoppningsvis blir det lika lätt imorgon, fast då börjar vi ju tidigare. Typ 8.10.

Nu väntar jag på att Micke ska komma hem från jobbet. Jag har inte ens gjort mat, jag sov till halv sex från klockan tre. Jag har i stort sett pluggat sedan jag gick från skolan, så någonting nyttigt har jag ju faktiskt gjort. Gör faktiskt mer när jag är hemma än när jag är på skolan, konstigt egentligen,  men skolan är ju det sämsta stället. Usch. Hmm, jaa.. Vad ska man göra för mat då?

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0