Mamma har en ny blogg!

Åh vet ni en sak, nu var jag just in och läste min mejl och jag hade fått ett av mamma. Hon har skaffat en ny blogg! Härligt säger jag bara, det var på tiden. Det är så roligt när hon skriver, för det första så får jag veta vad hon gör på veckorna och allt det där, men sedan kan hon verkligen skriva också. Så jag tipsar, läs mammas blogg!

Så nu kan jag äntligen läsa om mamma och hennes liv igen. Jag kanske inte orkar läsa om alla blommor och sånt om hon skriver om det, men vem vet! Om ni gillar blommor så ska ni verkligen läsa mammas blogg i alla fall. Hon är nämligen lite av en blomfanatiker. Om ni bara visste vad blommor hon har överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0